onsdag 9 februari 2011

Gick iväg och tränade efter jobbet förut. Körde intervall på löbandet - 5 km. Kände mig helt slut när jag var klar. Höhö. Det märks att man inte tränar regelbundet längre.
Njöt verkligen av promenaden hem då solen gassade och värmde tokskönt i fejan!

Sen var jag och mamsen till lilla mormor och fikade en sväng och så tog vi med henne och handlade och jag hämtade ut ett paket från Ellos. Sen har jag inte gjort så mycket mer idag faktiskt. Kollat lite på tv bara.

Imorgon åker jag in till M & L. De ska möta upp mig för en runda på stan, innan vi går hem och fixar käk och gör fotavtryck på L. Jag ska snosgosa som attan! Ska bli mysigt att få lite kvalitetstid med syster och systerson.
Sover kvar där sen så om ni inte hör från mig på ett tag så vet ni varför.

1 kommentarer:

Jenny sa...

Duktiga du, hur får du tid till allt?
Ska försöka ta efter dig och röra på mig lite jag med..
Har du provat zumba föresten, funderar på om det är nåt att satsa på..
Kram