onsdag 9 februari 2011

Fick frågan om jag inte kunde berätta och visa vad jag har för tatueringar. Och det kan jag såklart!
Min första tatuering som jag gjorde är en stjärna som sitter på vänster skuldra. Den andra är det astrologiska tecknet för tvilling, som är mitt stjärntecken och den sitter på vänster handled.

Nu skulle jag GÄRNA vilja ha några fler. Dock är jag inte hundra på vad jag vill ha riktigt. Någon text vill jag gärna ha, kanske mitt barns namn någonstans på kroppen iframtiden? Och sen har jag funderat på att tatuera in några svalor, för jag tycker de är fina. Dessutom finns tanken på att bygga ut stjärnan på ryggen genom att göra någon slags mönster med flera stjärnor i olika storlekar.

Skulle gärna vilja ha många fler tatueringar, men det svåraste är att veta vad man ska ha tycker jag. Har ni några idéer eller bra inspirationssidor, så tipsa gärna!


3 kommentarer:

Marie sa...

På min vänstra handled har jag det kinesiska tecknet för katt. Så klart *s* sen på högra ankeln har jag det kinesiska för varg.

Vill också ha fler men vet inte vad eller hur dom ska se ut.

Therese sa...

Tjusiga! Jag tror det skulle va snyggt att ha flera stjärnor i varierande storlekar med nåt mönster som sträcker sig från den du har och ner mot andra sidan av ryggen så att det liksom går diagonalt :)
Tatueringar är kul!

annica sa...

här är en sida som jag har på bloglovin: http://rodeo.net/tattoologist/