torsdag 24 februari 2011

Ursäkta min frånvaro igår, men jag varken orkade eller hade något särskilt att skriva. Det enda jag gjorde var att jobba, sen åka till Ö&B med mamma och mormor. Mormor bjöd på fika och sen åkte vi hem. Kom hem så sent så jag orkade inte ställa mig och laga någon mat. J gjorde våfflor istället och sen kollade vi på Sveriges Värsta Bilförare på kvällen.

Idag har jag tränat i 1,5 h! Hemmaträning framför tv:n. J har fixat en zumbaskiva - Zumba Fitness Basics. Själva träningsprogrammet är bara 20 minuter långt men först är det en introduktion för de olika stegen och det håller på i 1 h, och det är ju träning det med. Riktigt roligt är det, men fortfarande väldigt svårt. Men man lär sig förhoppningsvis att göra stegen bättre och med mer flavour efter ett tag. Nu har jag nästan precis kommit ur duschen. Sitter och tar igen mig och sippar på ett glas med morotsjuice.

Ska strax köra igång med torsdagsstädningen och sen gå och handla. Blir inte sådär jättemeganoga med städningen denna vecka. Lite plock, lite dammtork och lite dammsug bara så det värsta kommer undan.

2 kommentarer:

Marie sa...

Jag städar också på torsdagar. Dammsugar i alla fall då *s*

Joh@nn@:s sa...

Ja jag hoppas också de ordnar sig
=(

Zumba va inte min grejj kanske om man kan stegen men de va svårt att hänga med bara på att se på någon annan =)

Tack så mycket...=) tror jag ligger på -26kg nu =) bara 1 kg kvar till min andra målvikt efter den målvikten så hoppas jag på 20kg till men de får komma lite som de vill då *L* =) kram