tisdag 1 februari 2011

Jag sov gott inatt. Jag la mig himla sent igår. Satt uppe och läste på massa forum om Pergotime och när det kan tänkas återkomma i lager. Det är nämligen slut hos leverantören! Igen. Samma sak hände i höstas och det är ju något som bara inte får hända. Man tycker att de borde lärt sig något från förra gången, men det har de tydligen inte. Det verkar råda olika bud på när de gör comeback, men jag läste någonstans att de skulle komma in v.7 så det håller jag tummarna för!

Usch, det är så grått och mulet ute idag. Känns som om det inte kommer bli ljust på hela dagen. Som tur är har jag inte så många ärenden ute, utan ska mest ta det lugnt idag, förutom bankbesök och APT på jobbet.
1:a Februari idag då. Så jefla härligt! Nu blir det bara bättre och bättre. Februari går fort och sen kommer Mars fyllt av fågelkvitter och ännu längre dagar! Lovely.




Idag.
Linne, Cubus 99:-
Oversize skjortklänning, H&M 50:-
Bälte, H&M 49,50:-
Leggings, Gina 99:-

1 kommentarer:

Essi sa...

Fin du var på bilden Milla!!!