torsdag 10 februari 2011

Här sitter jag och väntar på att bussen ska gå, men det gör den inte förrän ca 11.10. Drygt. Hade jag bara skyndat mig lite hade jag hunnit med den tidiga bussen istället, men nu får jag snällt vänta.
Verkar som att jag får ta en repa på stan ensam. Syrran vill inte dra ut L i snöyran som pågår just nu. Det snöar cats and dogs! Så jäääävla trött på att se snö nu, så jag håller på att spy.

Men jag ser verkligen fram emot myspys med sis och L idag! Ska bli jätteroligt.
Hoppas ni får en härlig torsdag, mina vänner!

5 kommentarer:

Längtan sa...

Tänk om våren kunde komma snart.

Anonym sa...

Ja jäkla snö..

Hur går de jag e så nyfiken.. :D

Jane sa...

Hoppas att du hade en mysig kväll med bebis och syster :) Dax att testa snart? ;) Är så nyfiken.. Kram!

Sara sa...

Hej. Har följt din blogg ett tag nu och jag tänkte bara höra hur det går med Pergotimen? Fick du någon ägglossning nu på första kuren? Kram

Milla sa...

R och Jane: Hahaha. Jaså? Jag vet inte hur det går. Har inte fått mens än och inget positivt graviditetstest. Så mycket kan jag säga. Sen vet jag inte hur "öppen" jag kommer vara i bloggen med hur det går, vare sig jag får mens eller ett plus på stickan.

Kommer förmodligen inte skriva så mkt om det i början iaf oavsett vilket det blir. Får jag mens blir jag oerhört, förbannat jävla ledsen och besviken och kommer förmodligen inte orka skriva alls, får jag plus blir jag jätteglad, men vill kanske berätta för mina nära först innan jag delger hela nätet. :)

Sara: Jag vet inte ännu! Läkaren sa att jag skulle ringa och kolla statusen om mensen kommer. Då kan de säga om jag hade en stark ÄL men ändå inte fick mens, och ja, blir jag gravid så vet vi ju att min ÄL kom. :) Men jag vet som sagt inte ännu... Kram.