fredag 18 februari 2011

Idag blev det Flygande Jakob till middag, fast istället för kyckling använde vi oss av kassler. Till dessert åt vi Halloncocktail med vaniljkräm och passionsfrukt. Dessutom är det fredag så idag är det befogat att äta godis också. Hehe.

Jag var och handlade med mamma och mormor förut, sen åkte vi hem till mormor och fikade. Har även tränat mage och rygg som jag hade planerat att göra. Städningen blev också gjord. Inte dåligt!

Imorgon jobbar jag delad tur, därför passade vi på att mysa till det lite extra idag. J är sjuk, han har jätteont i halsen och är snuvig. Och min hals är inte heller bättre, fast på mig har det dock inte brutit ut ordentligt ännu. Är redan trött så det blir sängen efter Let´s Dance. Ska passa på att sova på mina lediga timmar imorgon.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Ser riktigt gött ut!

o duktig du med mag o ryggträning :D

/L