fredag 25 februari 2011

Jobbdagen gick supersnabbt idag! Smet iväg en snabbis och tog prolaktinprovet också. Hppas nu att värdet är normalt. Slank även in en sväng på Apoteket i hopp om att de kanske fått in min Pergotime fär, eftersom jag återigen hört att den kommit in i lager på vissa ställen i landet. Men inte här såklart. Eller någonstans i närheten, för den delen. Ber till högre makter att den åtminstone ska komma till den 10:e som de sagt.

Var in på glasbanken efter jobbet och köpte lite rött inför helgen. :)
Körde ett dubbelpass zumba när jag kom hem. Har ju Basic-programmet och passet är bara 20 minuter långt, därför körde jag det två gånger. Vissa steg är så jävla knixiga och trixiga att jag håller på att slå knut på mig själv, medan andra steg är lättare att lära sig. Känns dock som att man egentligen ska göra övningarna med skor på sig och det har jag ju inte direkt hemma framför tv:n liksom. Tror att det försvårar vissa steg något. Har fortfarande inte fått in min flavour heller. Eventuellt är jag jävligt talanglös när det gäller att dansa och har ingen som helst rytm i kroppen. Höhö.

Nu har jag och J tagit oss ett varsitt glas rödvin och håller som bäst på med maten. Ska faktiskt gå och börja med såsen right now.

0 kommentarer: