måndag 14 februari 2011

Jag tror jag börjar få ont i halsen. Dessutom fryser jag. Känner mig allmänt kurig liksom. Hoppas inte det är en förkylning på gång bara, för det har jag inte tid med.
Jobbdagen förflöt utan några större missöden och nu sitter jag och myser under filten i soffan. (Som vanligt. Jag MÅSTE ha filt på mig när jag sitter i soffan. Jämt.)

Ikväll ska vi äta rester från gårdagen, vilket betyder att vi slipper laga mat - thank god! Hade inte orkat det faktiskt. Idag är jag glad över att jag även var så förutseende igår och diskade undan det mesta från middagen. Det sista tog jag direkt jag kom hem idag. Nu ska här icke lyftas ett handtag till idag.

Bjuppar på några fler bilder från min vinterpromenix igår.

Intet anande på väg ut för att uppleva ett mirakel.

Precis utanför min port. Det var så jääävla fint igår när solen sken.

Rönnbär.

Stigen som går till Evert.

Vi har det så lyxigt så vi har ett superfint skidspår som går alldeles utanför knuten där vi bor. I år har vi dock inte utnyttjat det alls. Skäms lite. Från köksfönstret ser man att det alltid är folk i spåret.

Snö på en pinne

Här brukar jag springa på våren/sommaren/hösten. Längtar tills det blir bar backe!

2 kommentarer:

Therese sa...

Kanonfina bilder! Det är verkligen helt underbart vackert utefter den där vägen när solen skiner :)
Kram!

Jane sa...

Superfina bilder :) Hoppas att helgen var kanon! Sj jobbade jag.. Var det ngt mer som firades igår än alla <3 dag?! ;) Kram