torsdag 3 februari 2011

Gokväll!
Jag tror jag blivit invaderad av någon slags sömnparasit eller liknande, för jag är fan ännu tröttare idag än igår! Gick raka vägen till sängen när jag kom hem från jobbet och blev liggande där i över 1 h. Nu känner jag mig liiite piggare, men inte mycket.

Förstår inte vad detta beror på. Kanske har med den kommande vårens antågande att göra? Det är ju inte helt ovanligt att man blir väldigt trött i början. (Nu är det förvisso ett tag kvar till våren, men man blir lite lurad av den skarpa solen, de längre dagarna och plusgraderna.) Ja, jag vet inte. Men trött är jag iallafall. Snuskigt trött. Och idag har jag gått runt och frusit hela dagen på jobbet. Sitter under filten i soffan nu och fryser fortfarande. Kanske är en förkylning på gång? Hoppas INTE.

Har inte tänkt att göra ett smack resten av dagen nu, bara slöa framför tv och dator.
Imorgon jobbar jag mellan 7.30 - 12.30. Helt perfekt för en fredag!

1 kommentarer:

Jane sa...

Du kanske är med bebis ;) Man kan tydligen bli väldigt trött då :) Vad visade progesteron-proverna? Kram