söndag 6 februari 2011

Söndag idag då. Går inte helgerna vääääldigt snabbt?
Well. Idag ska vi hem till svärföräldrarna i stan och äta middag, samt svärmors hemmagjorda semlor! Och så ska J på bio med svärfar efter det och då tänkte jag passa på att gå och hälsa på min kära syster med familj. Känns som om det var evigheter sedan jag träffade lille Leon! Fast jag tror att det i själva verket var i förra veckan?

Nu ska jag iallafall bege mig iväg till ICA för att införskaffa citroner samt tranbärsdryck. Har eventuellt en begynnande UVI på g, och har tänkt försöka häva den själv, om inte symtomen blir värre. Än så länge är det fullt hanterbart.

Jag idag.

2 kommentarer:

Malin sa...

Men OOOOOOOOOOJ! Vad fint du har här!!! Vad duktig du är!! Hoppas allt är bra med dig! kraaaaam

Malin sa...

Denna design passar dig kanon!! Och självklart, jag tror verkligen att dukommer att uppnå din största dröm. men ibland kan den enorma viljan faktiskt bromsa upp det lite... Jag vet att det är jättesvårt, men försök fokusera på allt annat du tycker är roligt, låt inte bebistänket ta "över"..Hoppas du förstår hur jag menar, ser att jag inte i bokstäver får till det så som jag tänkt... Men som sagt, även du kommer att uppnå det du önskar....och då skajag med glädje göra en tavla till dig! Kramiz