måndag 28 februari 2011

Idag har jag varit i stan på en liten shoppingtur med Annika. Hittade inte så värst mycket, men det berodde nog på att varken jag eller A var särskilt shoppingsugna när vi väl kom fram. Vi var så jäkla trötta efter att ha jobbat. Dessutom hade jag skitont i magen. Har fortfarande ont, men inte lika mycket som förut. Köpte mig iallafall en kofta, två baslinnen, strumpor och en silverring, som är en något sen alla hjärtans-present från J, men som jag valt själv. Jättefin är den! Ska visa bild på den någon dag.

Är väldigt frusen idag, och inte ens den varma duschen nu när jag kom hem hjälpte. Är dessutom fortfarande jättetrött så det blir inget nattsudd för mig ikväll. Imorgon jobbar jag till 16.00. Har APT också. Sen kommer Marie och Leon hit och ska sova här.

0 kommentarer: