torsdag 17 februari 2011

Nu är jag tillbaka på hemmaplan igen. Har spenderat två fina dagar med syster + min favoritbebis. Igår käkade vi tacos och skrattade i soffan. Idag har vi gått på stan en sväng.

Försökte ringa fertilitetsmottagningen igen idag. Fick lämna mitt telefonnummer så skulle de ringa upp. Men det gjorde de minsann inte! Inte på hela dagen. De jävlarna. Ska försöka ringa igen imorgon. Blir trött på att det ska vara så jävla svårt att få tag på folk. På Endokrin & Diabetescentrum ligger de dock inte på latsidan! Redan idag fick jag remissen för Prolaktinprov i brevlådan. Det tackar vi för.

Sitter här med huvudvärken from hell. Igen. Det verkar vara mer regel än undantag nowadays, att den kommer på besök. Ska lägga mig och vila en snutt och hoppas på att det blir bättre. Annars får jag ta fram det tunga artilleriet - Panodilen. Hähä.
Väntar på att J ska komma hem. Han har varit i självaste hufvudstaden Stockholm över dagen i syftet att presentera en prototyp som han tagit fram för LO. Ehum. Något sånt. Ska bli spännande att höra vad de hade att säga om saken iallafall!

Nu - horisontalläge en stund.

1 kommentarer:

Jenny sa...

Jag springer runt på infektion, jättekul att man får se så mycket olika sjukdomar :). Vart var det du var på praktik?