fredag 1 juli 2011

Nu är det Juli helt plötsligt. Varför går sommaren så jävla fort? De senaste tre dagarna har det varit strålande solsken - perfekt sommarväder med andra ord. Inatt vaknade jag av att regnet öste ner. Nu regnar det inte men det är mulet. Typiskt. Bara för att jag är ledig i fem dagar förstås. Fem dagar. Värsta minisemestern. Det ska bli så underbart.

Jag har små delmål och saker att se fram emot nu under sommaren, det första är läkarbesök på min mödravårdscentral på måndag. Efter det ska jag träffa underbara Johanna på stan för en härlig middag och catcha up lite. Den 15/7 är det dags för KUB-UL. Något jag ser fram emot så otroligt mycket även om det såklart är nervöst. Men förhoppningsvis får man se en frisk liten bebis som sprattlar omkring och då kan man kanske koppla av lite tills det är dags för RUL senare. Den 22/7 gör jag min sista arbetsdag innan semestern och sen drar vi på roadtrip runtom i Sverige och upptäcker både nya och gamla pärlor. Sweet.

0 kommentarer: