söndag 10 juli 2011

När jag cyklade hem från jobbet förut slog det mig återigen - jag har en bebis i magen! Det känns så konstigt att veta det eftersom jag inte känner av det överhuvudtaget, förutom att jag mår bättre än nånsin. (Med undantag för huvudvärken som kommer och går.)

Arbetsdagen har varit jävlig och jag har stressat som en idiot hela dagen och återigen blev det övertid. Det är så otroligt mycket att göra, och på helgen är vi mindre personal så då märks det så tydligt. Jobbar nästa helg också, vilket känns sådär just nu... Men jag försöker tänka att det bara är 8 arbetsdagar kvar till semestern nu och sen får man en liten paus. Har dock två dagar kvar att jobba nu innan ledighet.

Huvudvärken är dessvärre tillbaka, så därför ska jag snart lägga mig i sängen och läsa lite. Jag tror att vila är bästa medicinen.

0 kommentarer: