lördag 23 juli 2011

Den där jävla huvudvärken är tillbaka med besked. Hela skallen dunkar och det känns som jag har en tung mössa på mig. Det liksom tynger ner över ögonen. Om jag visste hur migrän skulle kännas hade jag misstänkt att det är något liknande jag har. Jag har aldrig haft såhär inann jag blev gravid och anar att det kan ha med det att göra. Jag hoppas att det beror på det och inte på att tumören växer och det är därför jag mår som jag gör då och då. Tycker nästan att huvudvärken släppte lite efter att jag kräktes?

Nu har jag haft så ont att jag mått illa och kräkts tre gånger dessutom, därför blir det inget mer packande för mig idag. Jag måste gå och lägga mig. Skulle bara stänga av datorn här först.
Hoppas verkligen att jag känner mig piggare imorgon så vi kommer iväg i någorlunda tid.

2 kommentarer:

Trivsamma förändringar sa...

Jag hade också sådan huvudvärk så jag trodde jag hade en stor tumör som tryckte på. Men jag lovar, det släpper snart!
Tror det är kroppen som inte riktigt är van alla hormoner. Googla lite så ska du se att det är väldigt vanligt med huvudvärk i början av graviditeten.

Hoppas ni får en härlig resa när ni kommer iväg!

Kram Maria

Malin sa...

Det kan mycket väl vara någon typ av migrän, det brukar släppa just när man kräks sägs det... Men OM du oroar dig för din tumör tycker jag att du kollar upp det så du slipper tänka på det... kramiz M