onsdag 13 juli 2011

Jag ska äta en nektarin och sen ska jag börja göra mig redo för sängen. Jag är för jäkla trött idag. Kanske på grund av all frisk luft? Jag har varit ute större delen av dagen. Först var jag ute och promenerade med Sophia och hennes lille, sen kom Gaby och vi låg ute på gräsmattan i det härliga vädret i flera timmar och pratade. Mycket trevligt! När jag kom hem igen gick jag ut på balkongen och satt där i en halvtimme eller så. Många utomhustimmar alltså.

Jag och J har ätit asiatiskt idag. Man blir lat när det är fint väder. Väldigt lat. Jag har hört att det ska bli fint väder imorgon också. Då ska jag träffa mammsen. Det var superlängesen känns det som eftersom de varit i husvagnen på kusten i över en vecka.

Men som sagt, nu ska jag äta nektarin och sen gå och lägga mig och läsa i denna bok:






Jag har alltid haft väldigt svårt för den där Schulman. Jag har tyckt att han varit högfärdig och det har verkat som att han trott sig vara liiite bättre än de flesta. Sånt gillar inte jag. Men denna boken är hittills väldigt bra och jag kanske kommer ändra uppfattning helt om honom när jag läst ut den. Vem vet?





0 kommentarer: