torsdag 14 juli 2011

Godmorgon solstrålar.
Även idag skiner solen och det gör mig väldigt glad. Blir nog en timme på gräsmattan senare skulle jag tro. Med en ny bok. Läste ur Schulmans bok igår och jag gillade den! (Fan, om jag fortsätter läsa i den här takten kommer jag inte att ha några böcker kvar till semestern. Tror att jag har avverkat 4 böcker på två veckor. Böcker som jag lagt undan just för att ha under semestern.)

Jag har lite dåligt samvete över att jag varit så dålig på att ta veckobilder på magen varje vecka, eftersom jag tror att det kan vara roligt att ha sen när bebisen har kommit. Så från och med nu ska jag försöka ta en ny bild varje vecka fram tills det är dags att föda.

De första veckorna av graviditeten oroade jag mig väldigt för att jag skulle gå upp typ 30 kilo eller så. Speciellt eftersom jag är så kort. Jag skulle inte se riktigt klok ut! Det skulle ta längre tid att gå runt mig än att hoppa över mig om jag gick upp så mycket. Nu känner jag mig inte fullt lika orolig för en jättemegagigantisk viktökning. Jag vägde mig imorse och har än så länge bara gått upp 1/2 kg sen starten. Så jag hoppas jag kommer slippa 30-kilosövervikten.

Nu blir det frukost och sen ska jag plocka lite innan mamma dyker upp.
Later!

3 kommentarer:

Marie sa...

Jag har bara två böcker kvar av mina att läsa. Försöker dra ut på dom men det går inte *s*

Anonym sa...

30 kilo går du säkert inte upp:)
Hur lång är du?

Milla sa...

Svar till anonym:

Jag är pytteliten. 1,51.