söndag 17 juli 2011

Jag tycker det känns som att magen växer faktiskt. Eller också är jag bara jäkligt svullen. Och jag är lite rädd att någon på jobbet ska se det och undra. Höhö. Bara 3 dagar kvar att försöka dölja den i omklädningsrummet nu, sen är det semester.


Jag har sprungit och kissat måååånga gånger idag på jobbet och sista gången när jag kom tillbaka från toan sa en av arbetskamraterna: Är du gravid kanske? Jag sa: Näää, hehe. Jag har ju ätit massa vattenmelon och druckit massa vatten. Eller så är det en UVI på gång. Och så nervösskrattade jag och försökte prata bort det fort som fan. Jag vill itne berätta förrän efter semestern. Så är det bara.


Åh, vad jag längtar tills man kan börja känna av den lille filuren i magen.


Vecka 13. (12+6)

1 kommentarer:

Anonym sa...

naaw nu börja de allts synas en liten bäbis mage =)