torsdag 7 juli 2011

Som vanligt har det varit fullt upp på jobbet idag och jag blev kvar en stund på övertid. När jag kom hem var syrran här. Hon skulle låna min dator. Pappa dök också upp en sväng och vi satt i soffan och pratade och tittade på mina ultraljudsbilder. <3

Nu har jag precis röjt i köket. För en gångs skull orkade jag det utan att hålla på att kräkas. Alla konstiga lukter därinne (som egentligen inte alls är särskilt farliga, bara för min blodhundsnäsa) gör mig oerhört kräkfärdig. Men idag gick det bra att diska och plocka in i maskinen. Blev dock skittrött efter det.

Sitter och väntar på att J ska komma hem från jobbet. Det blir en tidig kväll ikväll känner jag. Jag bara gäspar och gäspar. Imorgon är jag ledig, sen är det dags att gå på en jobbhelg.

1 kommentarer:

Malin sa...

Känner igen det där, en gång blev jag sur på F när han stog och stekte ägg i köket när jag kom hem.. Inte lätt för våra gubbar att handskas med oss alla gånger. Nu har du gått under 200 dagars strecket... jippi!! Glöm inte att dircka ordentligt.. läste om din huvudvärk. Blodet rusar lite snabbare i kroppen nu, och du blir varmare, och i sådan här värme i kombination är det superviktigt!! Kram M