torsdag 21 juli 2011

Inatt var det något konstigt på gång. Jag kunde definitivt inte sova. Gick och la mig strax innan klockan 23.00, men när jag fortfarande inte somnat när klockan var 03.10 började jag få lite småpanik. Somnade dock till en sväng och när jag vaknade var klockan... 03.55. Sen somnade jag igen och vaknade när klockan var 04.35. Och sen var jag vaken tills jag skulle upp och jobba. Så ungefär en timmes sömn blev det totalt inatt. Fattar verkligen inte vad det var som gjorde att jag inte kunde sova?

Jag mådde fan illa av trötthet när jag klev upp. På något vänster har jag ändå klarat av arbetsdagen utan besvär. Fick stanna kvar en timme på övertid dock. Nu är jag dessvärre skitjävla trött. Och jag som ska iväg och slinga mig senare... Skulle mest bara vilja gå och lägga mig och sova tills imorgon egentligen.

Sista arbetsdagen imorgon innan semester. S Å J Ä V L A S K Ö N T .

2 kommentarer:

Trivsamma förändringar sa...

Stackare!
Tur det snart är semester så du kan vila upp dig!

Jag sov faktiskt ganska illa en period, men det var bara ett par nätter som jag behövde vrida o vända på mig innan jag sov som vanligt igen.
Mycket konstigt som händer i kroppen antar jag.

Kram Maria

Jane sa...

FANVANAJS med semester ;)