onsdag 6 juli 2011

Jaha. Man skulle ju kunna tro att huvudvärken har släppt nu efter en god natts sömn, men icke. Till att börja med har natten inte varit särskilt god. Jag hade så ont i huvudet när jag la mig igårkväll att jag faktiskt mådde illa. Migränliknande skulle jag vilja säga, trots att jag aldrig haft migrän. Sen var det jättesvårt att somna, när jag väl somnat vaknade jag inte mindre än TRE gånger av att jag behövde kissa. (Livmodern trycker på urinblåsan som attan!) Efter att jag varit upp på toa runt 04.40 hade jag supersvårt att somna om. Kollade på klockan sista gången vid 06.10.

Sen var det så jävla varmt i sovrummet, trots öppen balkongdörr så jag var tvungen att öppna den ännu mer. Efter cirka 20 minuter känner jag att det luktar rök som bara den. Grannen som tar en morgoncigg. Jag var tvungen att gå upp och stänga dörren igen. Sen ringde J:s alarm och han skulle upp. Det kändes som om jag precis somnat då. Lyckades somna om tills mamma ringde och väckte mig någon gång efter 9.30.

And here I am now. Inte fullt så utvilad som man skulle önska. Huvudvärken är bättre. Det är den. Men det känns liksom som att jag har en blykeps på skallen och jag känner mig fortfarande lite småillamående. Jag ska dock försöka härda ut och gå och jobba. Det är bara idag och imorgon, sen är jag ledig på fredag innan helgjobbet drar igång, så jag hoppas att det ska ha gått över tills dess.

Hoppas ni har haft en behaglig natt med myckert sömn iallafall.

3 kommentarer:

Jen sa...

Hej milla! Hamnade på din blogg och såg att vi ska ha barn ungefär samtidigt! Det vore kul att kunna följas åt! Kika gärna in på min blogg! Mvh Jenny

Jen sa...

Hej igen! Ja jag hoppas verkligen att det vänder snart :) Jag är beräknad 8 Januari just nu men vi har hoppat fram och tillbaka mellan ultraljuden. När ska du ha? har du facebook mail eller nått annat? Mvh Jenny

zara sa...

Hej! Vecka 17 här, vilken vecka är det för dig? Såg att det var 201 dagar kvar men orkar inte göra matten :)