måndag 29 december 2008

ikväll ska jag bannemej ta mig ett glas vin eller två. det är jag fan värd.
har ju en hel 3literstetra som jag köpte inför de båda tjejkvällarna, (som jag missade,) helt oöppnad. det ska det bli ändring på!
synd bara att inte jonas är hemma och kan göra mig sällskap och att det bara är massa skit på tv:n.

undrar hur gänget har det på teneriffa?
säkert superskönt och mysigt!
nämnde jag att jag är avundsjuk som attan?
imorse var det fan 11 minusgrader här! skitäckligt. jag vill också ha sol och värme.

egentligen finns det massa saker jag borde göra istället för att slå mig ned i soffan och lyxa till det med ett glas vin, som tex diska, plocka upp alla julklappar, sortera tvätt, städa toaletten, osv. men orka! jag är ju ledig två dagar så det hinns nog med.

1 kommentarer:

Sara sa...

japp det var skitkul :) får vi göra om fast med dig med ;D åh nej inte han :( stackarn.. han var ju hur go som helst.. men som sagt, det bästa för honom. har ju inte träffat han på länge men.. jo de ska bli sköj på nyår :) har nyss vart in och köpt mig en ny nyårsklänning för den jag köpte på tradera höll jag på att spy över när jag såg den.. usch! ska aldrig handla där igen (säger jag nu) hade gött smulan :)