onsdag 31 december 2008

SHIT!
jag och jonas höll som bäst på att förbereda nyårssupén när jag råkar titta ner och ser att min morgonrock åkt upp en aning, så att jag har värsta urringningen. (ja, jag har gått i morgonrock hela jävla dagen.) då får jag syn på ett födelesmärke på vänster bröst som jag inte kan komma ihåg att jag haft förut och som ser misstänkt ut.

rusar i panik till jonas: "jonas, jonas! har du sett det här födelesemärket förut?"
jonas: njaej. jag vet inte."
jag: "jamen, det måste du väl för helvete veta! du ser ju mina bröst jämt!"
well. för att göra en lång historia kort, jag kände hjärtat bulta som besatt i bröstet och svetten började lite smått pärla sig på ryggen. HELVETE, nu har jag fått hudjävlacancer också mitt uppe i allt, tänkte jag.
jag höll på att börja grina och letade febrilt upp bilder från i somras då jag haft urringade toppar på mig. hittade en där jag faktiskt hade samma födelsemärke på min kropp.
andades ut.

skulle ju vara just my luck liksom!
nu ska vi snart äta.

1 kommentarer:

Mia sa...

Haha, va rolig du är din lilla hypokondriker! :-)