onsdag 3 december 2008

jag har blivit utmanad av sara att lägga upp julens önskelista.
fast jag har lite svårt att komma på vad jag önskar mig... jag gör ett försök.

3 hårda klappar

1. en mobiltelefon. (som egentligen inte är en julklapp utan en MYCKET försenad födelsedagspresent.)

2. en bärbar hemtelefon. (eftersom den vi har nu har en trasig display.)

3. ett knivset. (ja. av den tråkiga anledningen att våra knivar är skitslöa.)


3 mjuka klappar

1. kärlek. (för det kan man aldrig få för mycket av.)

2. upplevesejulklappar. (som tex konsertbiljetter, eller något annat kul).

3. pengar. (för att jag behöver pengar helt enkelt.)


3 viktiga klappar

1. att jag ska bli gravid under det kommande året. (annars vet jag inte vad jag gör!)

2. att jag ska komma in på utbildningen jag sökt, alternativt få ett riktigt jobb. (för nu är jag jävligt trött på att bara gå på timmar.)

3. att jag och jonas ska vara tillsammans forever and ever. (och det tror jag att vi kommer att vara också.)


yes. det var väl det hela. den blev inte sådär väldigt bra, men det får duga.

jag utmanar härmed alla som känner sig träffade och som läser min blogg!

1 kommentarer:

Tessan sa...

Jag har också utmanat dig nu, se min blogg!