lördag 27 december 2008

då var julen över för i år. tacka fan för det. hur mysigt det än är så är det ett jäkla stressande hit och dit, med julklappar och besök här och där och jobb och sånt. jobbigt.
var hos mor igår och åt den obligatoriska kalkonmiddagen. nu blir det nog lite lugnare med alla besök till familj och vänner ett tag.

på julafton jobbade jag till 13.00, sen åkte vi till mormor och firade med mammas släkt, sen direkt därifrån till jonas familj i stan och kom inte hem förrän 23.15. jag var SÅ trött! sen skulle jag upp tidigt och jobba på juldagen också. gör inte mindre än NIO dagar i sträck.

jag hade tydligen varit snäll i år för jag fick så mycket fina presenter! ett fadderbarn bland annat! :) och jag och jonas fick ny bärbar hemtelefon OCH ett knivset. och så fick jag ett träningsset som jag ville ha med en pilatesboll, matta och gummiband. (rosa förstås.) och massa andra jättefina saker. är supernöjd verkligen.

ska snart iväg och jobba kväll. imorgon väntar en såndär rolig delad tur. räknade ut att jag jobbar nästan femtio timmar denna veckan.

ja, ni får ursäkta att jag inte skrivit på ett tag, men jag har helt enkelt inte hunnit. ska försöka komma igång igen.

ikväll åker "the gang" mot sydligare breddgrader för att fira nyår. fan, vad skönt alltså. ha så roligt allihop!

1 kommentarer:

Sara sa...

jadu jag har tröttnat lite ;D inte orkat och inte haft tid att skriva under jul :) jadu på nyår blir det nog mat med lite vänner och kanske någon fest någon stans! jasså va tråkigt me jobb ;/ men mycke pengar iaf ;D sen när Gaby kommer hem får vi ta en girls night out! hade gött gumms