onsdag 17 december 2008

jepp. fortfarande sjuk.
tog mig igenom arbetsdagen med stor möda. huvudet kändes som att det skulle sprängas, har nyst som en idiot och jag frös och svettades om vartannat. jobbigt!
tacka fan för nässpray iallafall! det är guld. synd bara att jag blir beroende på typ två sekunder.

nu är jag hemma igen.
har ätit lite mat tillsammans med jonas framför tv:n, och nu ligger jag i sängen. ska läsa lite innan det är dags att sova.

imorgon är det jobb som väntar, 7.00-13.30. (skönt med kortdag.) sen ska jag till frissan och förhoppningsvis bli lite fin i håret. ser inte klok ut nu. ska bli så jäkla gött att få det fixat.

nu ska jag lägga mig och läsa några kapitel i boken och försöka att inte snora ner den helt.

2 kommentarer:

Marie sa...

Krya på dig :)

Sara sa...

sex blir finfint :) då ska vi bara sprida de vidare då! tur att jag är ledig fredag lördag så jag hinner städa ;D haha, men vi hörs närmare lördagen :) nattis!