tisdag 9 december 2008

nu är jag hemkommen från ikea.
ganska sur faktiskt. kom nämligen endast ut med två ramar! inget mer!
det har väl fan aldrig hänt mig iallafall. brukar plocka på mig en massa skit när jag är där.
extra tråkigt var det med tanke på att jag tänkt köpa lite klappar. men ramarna är ju klappar de också. hoppas bilderna som vi beställt kommer snart bara.

har varit en skitjobbig dag på jobbet idag. har stressat som satan och farit runt som en jojo utefter golvet. puh!
men nu är jag ledig i två dagar. riktigt skönt faktiskt. dessutom verkar det som om jag blir ledig julafton trots allt. än så länge åtminstone. (ta i trä.)

har äntligen ringt och beställt klipptid. var inte helt säker på om jag skulle få någon innan jul, men jag lyckades snika till mig en, så den 18:e blir det klipp och sling!
skönt att få lite fason på mitt råttbo. jag ser ju fan gråhårig ut i utväxten. inte så jävla rockigt.

imorgon blir det kalejs hos systeryster, annars inga planer. ska nog mest softa tror jag.
ikväll blir det desperate housewives, men det blir nog i min egen soffa och inte i jennies, för jag orkar faktiskt inte pallra mig de tjugo metrarna hem till henne idag. är trött och sliten.

3 kommentarer:

Tessan sa...

Det där med bloggvärdet är bara en kul grej. Klicka där det står så kommer du till sidan det kommer ifrån. Jag vet inte vad de går efter när de räknar värdet heller, det framgår ingenstans, men det framgår iallafall att det inte finns någon verklig grund bakom det.

Sara sa...

nämen ;D du är att så söt du med! jap det händer faktist, sitter här och hånar henne för mig själv.. kvällsnöje ;) vi får ta ett kalas nån helg tycker jag! fast nu till helgen skulle du jobba va?

Tessan sa...

Om man inte frågar så får man ingenting veta =)