torsdag 18 december 2008

ja, då ska man iväg till frisören om en timme då.
är lite nervös för hur det ska gå faktiskt. jag droppar liksom snor ur näsan.
inte så jävla rockigt att sitta därnere och läcka som en jävla vattenkran.
det konstiga är att det varierar mellan att droppa och sen blir jag skittäppt. och ibland är jag både täppt och rinnig SAMTIDIGT. har iallafall laddat upp med att duscha i nässpray.
har även lite feber och känner mig allmänt risig. :/

imorgon fick jag visst en extratur på jobbet. hoppas jag är piggare då. idag har jag inte varit alls på g på jobbet. och hör på detta då; det är TVÅ stycken ur personalen på min avdelning som fått magsjuka nu! skitkul(!) skulle vara just snyggt om man åkte på det sådär lagom till jul också.

känns så typiskt att man ska bli sjuk när man har massa saker inplanerade också.
idag: jobba, klipptid, träffa robert.
imorgon: jobba, vår julklapp till oss själva med tjejerna (tjejkväll på bomstads relaxavdelning och eventuellt middag eller fortsatt partaj efter.
lördag: tjejkväll hos sara.
söndag: jobba delad tur.

hur fan ska jag orka det? menmen, det gäller att ta en dag i taget. kanske får förkylningen för sig att försvinna lika snabbt som den kom.

well. återkommer senare med en uppdatering om huruvida jag blev nöjd eller inte med mitt nya burr.

4 kommentarer:

Pearldrop sa...

Jag drack aloe vera, igår var jag jätterisig och idag är på väg å bli frisk, oootrolig stor skillnad hehe

krya på dej!

Nathalie sa...

Hoppas du blir nöjd hos frissan! =)

MamTezz sa...

Krya på dig nu.. du har ju varit sjuk hur länge som helst!!
Känner dig inte men gillar din blogg..så ja tror ja börjar följa den nu =))
Hur gick de hos frissan?
kram Tezz

Pearldrop sa...

Japp, den madde ;) fast de tär int ehon som ska ha tvillingar, utan en annan jag känner ;)