lördag 6 december 2008

jag har precis kommit ur duschen och sitter och tittar på sjukhuset. det är maraton på trean. :)
jonas är och hjälper sin bror att flytta.
ikväll blir det julbord i häggvik med nästan hela gänget. ska bli trevligt. synd bara att inte gabs kommer. blir inte samma sak utan henne.
kul att få klä "upp" sig lite, för det händer inte ofta nowadays. blir mjukisbyxor till jobbet och pyjamasbyxor när man har kommit hem. men idag ska jag iaf inte ha några mjukbrallor på mig.

igår skulle jag och jonas mysa och kolla på "dexter"i sängen. vi hann kolla på ett halvt avsnitt sen höll jonas på att somna och vi fick stänga av. så gick det med det. skönt att han är hemma i helgen iallafall. på måndag drar han igen.
jag ska försöka hinna in till stan någon dag nästa vecka och fixa de sista klapparna. eventuellt.

ska försöka komma ihåg att ta lite bilder ikväll från julbordet!

0 kommentarer: