måndag 8 december 2008

först idag har jag vågat mig på att kika in på mitt konto efter ullaredsresan.
läget var inte så katastrofalt som jag befarade.
bra, med tanke på att jag ska till ikea. syrran skulle visst inte med längre. tråkigt som sjutton. kommer fan inte ihåg när jag träffade hennes senast.
men på onsdag ses vi en sväng åtminstone, för då fyller hon år! lillan blir hela 23 år! helt ofattbart. hon kommer alltid att vara min lilla.

har en jävla huvudvärk.
hoppas den har försvunnit imorgon.

det tar verkligen emot att lägga sig i sängen ensam.
har dock inget val. ska upp tidigt ju. det finns ingen återvändo. lika bra att ta tjuren vid hornen och inte dra ut på plågan längre. ska försöka sova bort huvudvärken.

godnatt.

1 kommentarer:

Sara sa...

haha varför är jag söt? :D jo christian är duktig på att städa men jag är duktigare på att stöka till ;) hihi