söndag 21 december 2008

äntligen är jag hemma för dagen.
trots förkylning och konstig känsla i bröstet/luftvägarna känner jag mig oförskämt pigg, om man tänker på att jag har gjort delad tur och skippat att sova mellan passen som jag ALLTID gör annars.

har varit och köpt formar till dumlisarna som ska bakas imorgon, så nu är det bara att tuta och köra och baka hela dagen. fast inte riktigt hela dagen hoppas jag. mamma kommer hit och hälsar på en sväng, sen ska jag och robert fira julafton och byta klappar.

förresten så är ni dåliga på att kommentera min nya frilla, vilket jag då med mitt dåliga självförtroende genast tänker: HJÄLP, ni tycker att det ser helt ruskigt ut och istället för att säga att det ser fint ut och LJUGA så håller ni käften. ni tycker jag ser ut som en KÄRRING!
jojo, jag har varit med förr jag.
men tack till er två tappra själar som faktiskt kommenterade och tyckte att det var fint. det värmde.

nu ska jag logga in på msn för syrran ville diskutera något.

0 kommentarer: