fredag 5 december 2008

blööh.
idag är jag trött som en idiot.
min första tanke imorse var: åh, vad skönt det ska bli att få komma hem och lägga sig efter jobbet!
inte så jävla rockigt.

en sak som däremot är rolig som attan, är att jonas kommer hem! finally.
får nog lägga mig och vila en lite sväng om jag ska orka vara social ikväll.

har varit duktig och städat badrummet och dammtorkat i vardagsrummet.
jonas ska få äran att dammsuga eftersom jag hatar att dammsuga. (såå tråkigt!)
sen ska vi förhoppningsvis få upp julstjärnorna i fönstren. och kanske även granen någon gång under helgen. lite tidigt kanske, men vad fan, den ska snart väck igen så den kan gott få stå ett tag. den är så snygg så jag vet att åsynen av den inte kommer störa märkbart.

tycker det är lite obehagligt att jonas ska köra hem i det här skitvädret.
själv fick jag skjuts hem halva vägen av en arbetskamrat. :)

0 kommentarer: