lördag 13 december 2008

jag har varit skittrött idag på jobbet. mina kollegor också tror jag, måste ha varit något i luften. vi har varit övertrötta och skrattat åt allting, diskuterat bhstorlekar, suttit med tårar i ögonen till luciafirandet på tv och varit allmänt disträ.
must be one of THOSE DAYS.

somnade när jag kom hem. i två hela timmar. hur skönt som helst. sen tog jag mig en dusch för att försöka få bort sömnen ur ögonen.
det har ju varit svinkallt idag, hade 9 minusgrader här imorse. fy fan.

har suttit och bölat till faddergalan. vill mer än nånsin ha ett barn. ska nog faktiskt försöka fixa ett.
jag måste. för mitt eget samvetes skull.

imorgon jobbar jag delad tur, hurra!
ett plus är att jag får åka med inger till jobbet imorgon bitti och slipper pulsa i snö och kyla kl 6.15 i becksvart mörker iallafall.

jonas kollar på fotboll på tv. någon "mycket viktig match" tydligen.
jag ska nog gå till sängs.
har inte bestämt mig för om jag ska kolla på "dexter" eller läsa min bok. det återstår att se.

2 kommentarer:

Marie sa...

Vad läser du för bok just nu då? :-) Och tack för kommentaren i min blogg *ler*

Nathalie sa...

ja nu får du ta dig i kragen,vad gäller fadderbarn =) jag håller med,det var svinigt kallt ute igår! Jag är beräknad rill 24 mars,så det är ett tag kvar!