tisdag 23 december 2008

inget besked från skolan idag heller. fan.
och varenda jävla studievägledare och rektor har tagit sig ledigt och svarar därför inte när jag ringer. suck.
nu får jag vänta en vecka innan jag kan ringa rektorn inne i karlstad.

har varit hos jonas papi och smaskat skinksmörgås och bytt klappar.
fick träffa jonas systers nya bebbe också, åh, så söt han var.
det var trevligt, fast jag har haft så jävla ont i magen och skallen under kvällen/eftermiddagen och har inte riktigt kunnat slappna av.

blev visst tvungen att jobba imorgon. jippi. blev trots allt en dagtur och det får man ju vara glad för, det innebär dessvärre att jag inte hinner åka hem till pappa på förmiddagen och "jula", utan får ta det på juldagen, efter jag slutat jobbet.

imorgon slutar jag 13.00, sen ska vi vara hos mormor 14.30, och tillsist hos jonas familj runt 17.00-17.30. (sen då till pappa på juldagen som sagt och hem till mamma och äta kalkon på annandagen.) glömde jag att berätta att jag jobbar VARENDA en av de dagarna? jovisst, gör åtta dagar i sträck nu. och nästan bara dagturer och såklart en delad tur också. jag kommer att ha magsår, stressnerver och panikångest innan detta är över.
vill inte tänka på det.

har övningskört, gick mycket bra.

nu ska jag lägga mig och sova bort huvudvärken och skjuta upp saker som jag inte orkar tänka på nu till morgondagen istället, som tex vad jag ska ha på mig?!
fast jag får nog fasen kolla in i garderoben idag trots allt, imorgon lär jag inte hinna om jag ska hinna duscha och göra iordning mig och sortera alla klappar och så innan vi ska iväg.
stress, är nog ordet som bäst passar in här just nu. är så STRESSAD över allting fanimej.

1 kommentarer:

Pearldrop sa...

Du är inte ensam, jag kör också åtta dar på raken varav en är delad. Två dar kvar nu... sen ledig i två å sen full fart igen! Somt ur är :)

Trevlig fortsättning!