torsdag 21 maj 2009

Nu har vi precis avnjutit en supergod middag bestående av grillspett med bland annat kycklingfilé och champinjoner på och hemmagjord potatissallad!


Salladen gjorde jag med färskpotatis, rödlök, vitlök, purjo, fetaost, paprika, tomat, sockerärtor och lite färsk basilika. Och olivolja med italiensk dressingmix över och lite havssalt på toppen. M-m-m!
Jag gjorde förresten klart en av uppgifterna från mitt studiehäfte förut, men det blir inte att jag påbörjar något mer idag. Eventuellt blir det imorgon istället. Fast jag borde verkligen städa. Hann inte det idag. Har bara diskat lite och inget mer. Jaja, vi får se hur det blir.

3 kommentarer:

Jennie´s Blogg sa...

Gud vad gått det låt. Jag får ta och prova potatis salladen.

Buzaan sa...

Såg väldigt gott ut så de får ja nog ta o testa :)

sann< sa...

ååååååååååååååååååååh