onsdag 6 maj 2009

Jaha. Det där besöket kändes ju bra onödigt kan jag säga. Tandläkaren kom in sa att det fanns två alternativ, 1. Vänta tills i höst och sedan låta deras kirurg ta bort visdomstanden eller
2. Skicka remiss till Säffle och förhoppningsvis komma in och få ta bort den tidigare. Svårt val. Not!
Naturligtvis valde jag alternativ nummer 2.

Hela denna konversation tog ungefär två minuter. "Ja, okej. Tack då", sa tandläkaren. Jag fattade ingenting, skulle jag inte bli undersökt? Tandhygienisten hade förberett och tagit på mig en sån där fin haklapp och allt. "Tack själv", sa jag förvirrat. "Då får du en remiss från Säffle när det blir dags. Hej då." "Ehh. Hej då." sa jag och gick.
Konstigt värre. Jag menar, det där kunde de väl för fan ha tagit på telefon? Hon öppnade inte ens käften på mig och kollade läget. Får jag en räkning på det här så ska jag bannemej slåss med näbbar och klor för att inte betala. Så länge de inte ens tittar i min mun så ska jag inte behöva betala heller.

Well. Jag och Jonas har bokat tid i sporthallen för att gå dit och träna. Jag ska crosstraina och löpa. (Hahaha, snarare småjogga.) Jonas ska lyfta skrot. ;) Klockan 11.30 är det dags, så det är väl lika bra att gå och byta om och göra sig redo.
När jag kommer hem måste jag försöka plugga lite. Bläää. Tråkkurs.

0 kommentarer: