onsdag 6 maj 2009

Jag har pluggat hela eftermiddagen/kvällen och nu anser jag mig vara klar med den förbenade uppgiften. Jag struntar fullständigt i om det inte är toppnivå, för jag orkar inte se skiten något mer utan kommer att lämna in det som det är. Vill aldrig mer behöva läsa om pliktetik, konsekvensetik och sinnelagsetik. Boooring.

Nu ska jag snart krypa i säng. Imorgon kanske jag sneglar lite på kommande uppgift, om lust finnes naturligtvis. Annars är det indisk buffé på restaurangskolan som hägrar imorgon kväll. Jag och Robert var där förra året och det var skitgod mat. :) Hoppas självfallet på en favorit i repris.

2 kommentarer:

marie sa...

Vad duktig du är som kämpar med uppgifterna. Det där ämnet var ganska kämpigt..
Jan kände att bara man fick G så var man nöjd..
iofs så är det alltid skoj med VG eller MVG , men jag tror inte det har så stor betydelse när man söker jobb.
Må så gott o hoppas du får en bra o skön dag!

Sara sa...

skulle ha dragit dit när jag vaknade men jag fick inte med mig christian latmask... börjar jobba klockan två också så hinner inte ;( jäkla skit.. hur är det med nummerlapparna, hört nåt om det? boxning på fredag var det också! har match då, samling klockan sex så jag tror tyvärr inte att jag hinner :( kramar