måndag 11 maj 2009

Hemma från jobbet. Skönt.
Tjejen som var här verkade gilla lägenheten. Hoppas hon bestämmer sig för att hon vill ha den! Vi sa iallafall till mäklaren att vi tar den nya lägenheten från och med 1 juli (istället för augusti) och därmed får med en tvättmaskin på köpet. (Relativt ny också, ca ett år gammal. Dock lite stor för vårt badrum men det är sånt man får ta.)

Jag fick förresten mail från min lärare som tyckte att mina etikuppgifter var sååå bra och höjde mig till skyarna riktigt! Fick MVG i hela jävla kursen. :D Så jäkla roligt, särskilt med tanke på att jag tyckte den kursen var så himla svår, tung och jobbig. Kul!

Nu ska jag äta lite kladdkaka och kolla på The Office med min karl innan det är dags att förbereda inför imorgon. Åker med sjubussen så det är upp astidigt som gäller.

2 kommentarer:

Titti sa...

Vad kul att du läser till US!!!
Det passar dig perfekt =)
Är du kvar på Järpegatan?
Själv passar jag på att vara hemma så länge jag kan =) Tiden går alldeles för fort, Freja är redan 14 månader...

Kram Titti

Mamma Dee sa...

Grattis till MVG:et! Va duktig du är !!! Kram