onsdag 27 maj 2009

Idag:

♥ Påbörjat städning av lägenhet inför helgens kalas
♥ Aktiverat mig i vikariebanken för barnomsorgen
♥ Betalat räkningar, satt in på ICA-kortet samt fört över pengar till Jonas
♥ Skrivit på kontraktet på nya lägenheten och postat det
♥ Handlat
♥ Hämtat ut två paket på två olika ställen
♥ Slängt ton av skräp (papper/kartong/glas/aluminium, you name it!)
♥ Beställt maten tills på fredag
♥ Varit på bolaget och köpt alkohol inför fredagen
♥ Tagit en promenad med Jennie
♥ Diskat ett enormt berg med disk
♥ Varit hos Jennie och kollat på Grey´s Anatomy
♥ Duschat
♥ Placerat mig i sängen

Det är där jag befinner mig nu.
Dagen har gått i ett och jag är mäkta imponerad över hur mycket som faktiskt blivit gjort! Imorgon är det dags att fortsätta städandet, tvätta och fixa morsdagspresent.
Vi har totalt stopp i vasken i köket och vattnet rinner inte undan ett dugg. Jonas får ringa vaktis imorgon så han får komma och kolla läget, vi misstänker en fettpropp. Inte kul. Vattnet kommer tillbaka upp istället för att rinna ned. Skitäckligt!

Nu blir det några avsnitt av Desperate Housewives.

0 kommentarer: