måndag 18 maj 2009

Jag fick regn idag som jag hade önskat. Dock är det svårare än jag trodde att komma igång med pluggandet igen efter en veckas break. Men jag har iallfall finputsat och skickat in några uppgifter till min handledare och nu är det tänkt att jag ska börja lite smått på den nya kursen Arbetsmiljö och säkKursiverhet. Det känns dock inte särskilt lockande att läsa om lagar, regler och föreskrifter och sedan försöka göra en rapport om detta, samt att ta reda på vilket arbetsmiljöansvar jag som arbetstagare har enligt Arbetsmiljölagen. Låter det intressant? Nej, det är det inte heller. Men det lär inte bli lättare att sätta igång någon annan dag heller så det är lika bra att bita i det sura äpplet och försöka ta itu med skiten så det blir överstökat någon gång.

Wish me luck.

1 kommentarer:

Marie sa...

Jag hoppas det gått bra med pluggandet nu då? :-)