onsdag 20 maj 2009

Då har jag varit hos tandhygienisten idag då. Där tog jag massa bilder och tog bort tandsten. Oj, vad otrevligt det var! Hon tog bort med någon slags maskin och det ilade och isade när den skrapades mot tänderna och det var riktigt obehagligt! Som när någon gnuggar en gaffel mot en tom tallrik eller drar naglarna mot en svart tavla x 1000! Fy fan. Jag visste inte var jag skulle ta vägen där jag låg och ålade mig med tårar i ögonen och jag kände ett par svettdroppar tränga fram i ryggen på mig. Usch! Det hoppas jag verkligen att jag slipper göra igen. Annars såg det bra ut, inga hål! :)

Jag ska snart ta mig lite lunch tänkte jag och sen ska jag hoppa in i duschen.
Ikväll ska jag ut och äta med jobbet. Vi brukar inte göra så mycket tillsammans utanför arbetstid men idag ska vi "avtacka" Maritha som tråkigt nog har blivit uppsagd på grund av arbetsbrist i kommunen. Vi ska till Fontana Di Trevi. Hoppas de har någon god pasta till mig!
Det kommer nog att bli trevligt ikväll hoppas jag. Jag är såklart yngst, (och med det menar jag typ 21 år yngre än den yngsta av dem) men det gör inget, vi brukar ha så trevligt ändå! Dock vore det kul att ha några arbetskamrater lite närmare sin egen ålder.


Har investerat i en skiva med Sparzanza, Banisher of the light, inte den allra färskaste, men ack så bra den är! Sitter och lyssnar och röjer som fan just i detta nu!
Nu blir det lite sallad till lunch.

Imorgon ska jag eventuellt plugga lite. Kanske. Om jag orkar. Kursen är så jääävla tråkig!



Dinnertime.

0 kommentarer: