söndag 31 maj 2009

Fatta vilka goda muffins jag bakade förut! Och fatta vad goda de kommer vara imorgon när jag gjort såntdär klet som ska kletas på toppen av dem! Ja, man vispar Philadelphiaost, florsocker och lite limesaft och sedan sprinklar över lite kokos. M-m-m!


Med tanke på segheten efter gårdagen har jag lite att stå i imorgon innan kalaset. Alltså städa det sista och diska. Köket ser för jävligt ut efter bakande och så. Hade ju tänkt fixa allt idag, men det blev visst inte så. Har två kalas imorgon, först klockan 13.00 och sedan klockan 15.00. Har man stor familj (Jonas) så måste man dela upp det för att få plats i det här lilla råtthålet tyvärr.
Oj, ser på klockan att den är efter tolv vilket betyder att jag fyller år! Happy Birhday to me!

Nu ska jag kolla på nåt avsnitt av Sjukhuset innan jag ska sova. Natti.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Men vad gott det ser ut som du har bakat. Norpar med mig en muffins:-)
Önskar dig en fin Söndag.
Kram

Tessan sa...

Stort grattis på födelsedagen!! Hoppas du får en fin dag!

Marie sa...

Grattis på födelsedagen :-) Och fint väder fick du idag med *ler*

Jenny sa...

Grattis på födelsedagen!
Hoppas dagen varit bra..

Ser riktigt smarrigt ut det där.. Du får börja lägga ut recept, du har alltid så smarriga "matkort" med på bloggen..

Ha det gott
Kram