tisdag 28 december 2010

Oj, vad ni kommenterar vilt! NOT. ;)
Nu har jag uppdaterat så jag är alldeles seg.
Det blir sängen om en liten stund. Imorgon jobbar jag finpasset mellan 7.30 - 12.30 och sen är jag ledig i hela FYRA dagar! Efter jobbet imorgon kommer Lina och Jennie och hälsar på mig. Det ska bli kul att träffa dom igen!

Idag har jag suttit och funderat på massa olika saker. Mest på det här med barn och så. Som vanligt. Tänk - om bara några veckor ska jag börja med första Pergokuren och tanken på att jag faktiskt kanske lyckas bli gravid känns helt omtumlande! Jag skulle bli världens lyckligaste. Det är ett som är säkert. :)

4 kommentarer:

Marie sa...

Du överlevde julen i alla fall ;-)

Den ende som kommenterat inne hos mig den här månaden är syrran. De här sista inläggen har varit svåra att få till så vi får se hur det blir efter nyår. Men jag har visst sagt så tidigare så jag litar inte på mig själv direkt *s*

Marie sa...

Och jag skulle bli världens näst lyckligaste!

Marie sa...

Haha ja du kommenterade i början av månaden ja *s* Den här månaden har känts så lång tycker jag.

Rebecca sa...

vilket datum börjar du ungefär??