onsdag 29 december 2010

Jag har träffat Lina och Jennie. Det var väldans trevligt. Det sker alltför sällan nuförtiden och jag tänker varje gång jag träffar dom att det definitivt borde ske oftare.

Idag är jag sinnessjukt trött. Ovanligt va? Nä, men jag sov typ bara 3 - 3,5 h inatt. Tänkte först att det kanske berodde på fullmånen, men sen kom jag på att det precis varit fullmåne och alltså inte alls var det som var orsaken till nattens sömnproblem.

Nåväl. Jag är ledig imorgon och ska ta en rejäl sovmorgon då har jag tänkt. Jag har fått både H&M-katalogen och Ellos-katalogen med posten idag, så jag har att roa mig med. J är och hälsar på sin far för tillfället så jag är alldeles allena. Tyst och lugnt är det. Inte för att J brukar föra särskilt mycket väsen av sig, men ändå.

1 kommentarer:

Essi sa...

Jag fick Halens katalogen igår och var så överraskad vilka fina plagg de fanns. Nu blir jag sugen på att få dom katalogen du redan har, men brukar ta åtminstonen 1 vecka till då ännu (tar lite längre att komma till Åland).