lördag 4 december 2010

Det var en ny bekantskap som sagt, en mycket trevlig sådan. Det var jättegott faktiskt. Man kan fylla dom med vad helst man önskar och tycker om.

Vi fyllde våra med pesto, soltorkade tomater, purjolök och mozzarella denna gång. Till detta serverade vi en enkel sallad, kvarbliven tzatziki från häromdagen, samt nachochips gratinerade i ugnen med färskost och vanlig ost på. Det blev en given succé och det var vi rörande överens om. Detta kommer vi göra fler gånger!

Nu hoppas jag att vi ska kolla ett avsnitt av True Blood innan läggdags.
Ska eventuellt hälsa på syrran imorgon, men har fortfarande inte hört något från Mia som jag ska dit med, så det återstår att se om det blir av.


4 kommentarer:

Marie sa...

Ser gott ut :-)

Zandra sa...

Allt med pesto är sååå gott =) Kram

Malla sa...

Återkommande favorit hos oss :) vi fyller den med olika gosaker varje gång :)

Joh@nn@:s sa...

jag gillar inte att gå in på din bligg längre de är så mycke goda mat bilder så jag skulle snart kunna äta en ko =) såg värkligen jättegott ut....
japp jag ska opa mig om 8 dagar =) på lucia....ska bli skönt att få de gjort så man kan få börja äta andra soppor m.m....

jo då du ska se även om det har tagit tid så kommer de snart goda nyheter....de kan ta tid tyvärr och jag hoppas pergotime hjälper er på traven....du kanske får 2 samtidigt de är ju ganska vanligt med dom tabletterna....jag fick dom när vi planerade meja tyvärr slutade de i missfallet jag fick men jag fick aldrig tillbaka min mens utan det blev en meja efter 1 månad ändå utan tabletter =) kram