torsdag 9 december 2010

Tack så mycket för alla kommentarer och fina ord. Det värmer jättemycket.

Det har varit en lång dag på jobbet och jag har känt mig tröttare än vanligt. Ögonen var så svullna imorse av gårdagens gråt, att det kändes som att jag inte sovit en blund.
Efter jobbet gick jag hem till pappa. Där blev jag kvar i fyra timmar. Sen gick jag hem och åt ugnspannkaka som J gjort iordning och nu tänkte jag kolla på Bönderna från igår.

Imorgon är jag ledig och då ska jag in till stan en sväng. Ska ta ett varv på stan i jakt på en jacka, samt träffa syster.
Jag ber om ursäkt för mitt dåliga uppdaterande i bloggen den senaste tiden, men mina tankar finns liksom på annat håll just nu.

3 kommentarer:

Malla sa...

Du uppdaterar när du känner för det!
Kramen och sov gott

Titti sa...

Det är fullt förståligt (heter det så ).... Kram på dig

K sa...

Stor kram, ta hand om dig!!!