söndag 5 december 2010

Jag har varit hos syrran hela dagen nästan. Eller ja, iallafall mellan två och åtta. Leon är så söt så man vill äta upp honom! Jag kan sitta och titta hur länge som helst på honom. Han är så fin. Mia och gänget dök upp också och de hade köpt med mortskaka som smakade utmärkt. Vi har fikat, fikat och fikat lite till idag känns det som.

Svängde in en snabbis på Willys på vägen hem och nu har vi perecis kollat på två avsnitt av True Blood. Ska gå och krypa ner under täcket. Börjar redan 06.45 imorgon.

Kommande vecka lär bli intensiv. Imorgon ska jag som sagt jobba, och så ska jag på föreläsning mellan 9.00 - 12.00. Tisdag blir det en bussresa till Ullared, onsdag är det begravning för morfar, torsdag jobbar jag och till helgen ska jag och J ner till my dear ol´Götet. Intensivt var ordet. Men jag gillert.
Nightynight!



0 kommentarer: