tisdag 21 december 2010

Nästan alla klappar är nu inslagna. Ryggen håller på att gå av. Dessutom märkte jag att jag fått fel storlek på en av pappas presenter. Jävla skit, rent ut sagt. Detta innebär att jag måste in till stan imorgon IGEN för att fixa det. Efter jobbet får det bli en tur. En sista tur innan jul. Ska passa på och köpa lotterna och vinet på samma gång så behöver jag inte gå utanför dörren förrän på doppardan. Hehe. Jojo, jag jobbar ju och så förvisso.

Paketen under granen har förökat sig rejält. Och vi som sa att vi skulle hålla igen på klapparna i år! Jag ska räkna dom någon dag.



4 kommentarer:

Marie sa...

Nu vill jag att åtminstone hälften av klapparna bär mitt namn!

Jenny sa...

ja, jag håller tummarna för de :P. Tänkte han kunde lära sig dammsugaren snart :P.

Kan tänka mig att det är svårt att hålla igen, antar att en del är till mosters älskling :).

Kram

Anonym sa...

God Jul på dig :)

Kram! (lising)

Rebecca sa...

God jul på er!

Kram