måndag 13 december 2010

Fullt upp här som vanligt.
Idag har jag jobbat till 16.00, sen strök jag gardiner och gick bort till far och satte dom upp i köket hos honom. Efter det åkte jag med mamma till mormor för att umgås lite. Vi käkade risgrynsgröt & skinkmacka, pratade massor och kollade på ett av hennes favoritprogram - 2 1/2 män.

Nu har jag klätt granen och J har lagat kvällsmat här så vi ska äta och kolla på True Blood innan det är dags för sängen. Lovar att uppdatera mer om Göteborg och så imorgon.
Förövrigt är jag fortfarande jävligt ledsen och låg. Bara så att ni vet.

3 kommentarer:

Sara sa...

tänker på dig gumman!

Zandra sa...

Skickar en STOR kram till dej! Inge kul när du är ledsen =( KRAM

rebecca sa...

Okej :( trodde ni hade fått nåt svar..

Jo da, det går bra, skall börja i Januari igen, så då tar vi nya tag. Nu vid jul känns de så ledsamt, för vi skulle berättat för alla på julafton om gravideteten :( Men men nu får vi ta nya tag.

Förstår att det är ledsamt för er :(

Massor med kramar