onsdag 1 december 2010

Vi har smaskat i oss lite god kvällsfika á la julinspiration. Det blev lussekatter, pepparkakor och julmust. :D De sålde lussekatter på ICA till det ofattbart låga priset av 2,90 :-/st så jag var tvungen att köpa på mig några. Hade en tanke om att det skulle sänka mitt lussekattssug lite. Men så blev det dock inte. De var helt okej liksom, men smakade knappt någon saffran alls. Undrar om det i själva verket är saffran jag är sugen på och inte lussekatter i sig?

Tror jag ska försöka mig på att baka mig lite lussebullar inom en snart framtid. Med mycket saffran och mycket russin! Musten var dock god och pepparkakorna (som vi förvisso nallat på tidigare i veckan också) likaså.

Mycket matsnack här i bloggen idag, men det får ni stå ut med.



1 kommentarer:

Malla sa...

jag gillar matsnack :)